Retentie

Met retentie kunnen we hoge herhaalkosten voor acquisitie voorkomen. Daarom dienen Call2day medewerkers een stuk levensgeschiedenis te hebben. Deze levenslessen zijn onontbeerlijk om omstandigheden bij klanten te begrijpen of te weerleggen waardoor de retentie conversie hoger zal zijn.

  • shutterstock_36350716

    Excellent klantcontact

    Excellent Customer Contact Bent u op zoek naar de juiste begeleiding in het opvangen van uw klantcontacten en zoekt u maatwerk? dan bent u bij Call2day aan het juiste adres. Geen grote belzalen, maar kleine beheersbare units waar Call2day borg kan staan voor de hoogste kwaliteit en continuiteit.

    Lees meer...

  • shutterstock_145154056

    Inbound en Outbound

    Op zowel de Business2Business als de Business2Consumer markt is Call2day actief. Middels een gedegen aanpak en een strakke organisatie draagt Call2day zorg voor zaken zoals het verhogen van het rendement uit klantcontact, verbeteren van de bereikbaarheid, optimaliseren van de klanttevredenheid en het verhogen van de omzet per klant.

    Lees meer...

  • amsterdam

    Contact

    Call2day CCC B.V.

    Vestiging Hilversum
    Franciscusweg 16-18
    1216 SK Hilversum
    Telefonisch bereikbaar
    Maandag tm vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
    Tel: 036-7116110
    jnijs@call2day.nl

    Vestiging Dronten
    Alleen op afspraak