Historie

Call2day is een fullservice customer contact center met kleine beheersbare vestigingen in Hilversum en Dronten. Inmiddels zijn ook de eerste voorbereidingen getroffen om vanuit Spanje een vestiging te openen.

Na een gedegen opleiding in de gastronomie en een aantal jaren bij verschillende callcenters de verschillende aspecten binnen een klantcontactcenter te hebben doorlopen is Call2day in 2007 opgericht. Voornaamste reden was het verschil in inzicht en handelswijze aangaande klanten of relaties. In de gastronomie spreken we over gasten en niet over klanten. Het is slechts een klein woord, maar een wereld van verschil. Gastvrij- en duurzaamheid zijn de specifieke kenmerken waarmee Call2day zich onderscheid.

In de periode vanaf 2007 heeft Call2day zich ontwikkelt tot een kwalitatief customer contact center waarin alle mogelijkheden van klantcontact mogelijk zijn geworden. Van traditioneel telefoonverkeer tot het moderne whats-up.

In 2009 heeft Call2day een eigen AFM vergunning mogen ontvangen. Mede daardoor was het mogelijk geworden om hoogwaardige customer contact activiteiten te ontwikkelen voor banken en verzekeraars. De klantenportefeuille is echter goed verdeeld zodat voor de medewerkers er voldoende afwisselend werk is.

Het Bel Me Niet Register, welke in 2009 is opgericht, heeft er mede toe geleid dat er nog meer kwaliteit van de medewerkers van Call2day werd verlangd. In 2011 mocht het team van Call2day zich benoemen tot “Beste Klantenservice van Nederland”, hetgeen bovenstaande bevestigd.

Inmiddels voldoet Call2day aan alle wettelijke eisen zoals deze gesteld worden door ondermeer de OPTA, ACN, CPB, BMNR, AFM.

Call2day ziet komende (on)mogelijkheden met plezier tegemoet, maar de kernwaarden kwaliteit, duurzaamheid en gastvrijheid moeten bewaard blijven. Call2day is daarom een customer contact center en geen callcenter.

  • shutterstock_36350716

    Excellent klantcontact

    Excellent Customer Contact Bent u op zoek naar de juiste begeleiding in het opvangen van uw klantcontacten en zoekt u maatwerk? dan bent u bij Call2day aan het juiste adres. Geen grote belzalen, maar kleine beheersbare units waar Call2day borg kan staan voor de hoogste kwaliteit en continuiteit.

    Lees meer...

  • shutterstock_145154056

    Inbound en Outbound

    Op zowel de Business2Business als de Business2Consumer markt is Call2day actief. Middels een gedegen aanpak en een strakke organisatie draagt Call2day zorg voor zaken zoals het verhogen van het rendement uit klantcontact, verbeteren van de bereikbaarheid, optimaliseren van de klanttevredenheid en het verhogen van de omzet per klant.

    Lees meer...

  • amsterdam

    Contact

    Call2day CCC B.V.

    Vestiging Hilversum
    Franciscusweg 16-18
    1216 SK Hilversum
    Telefonisch bereikbaar
    Maandag tm vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
    Tel: 036-7116110
    jnijs@call2day.nl

    Vestiging Dronten
    Alleen op afspraak